SYLI-keskustelupalstat Foorumin päävalikko SYLI-keskustelupalstat
Syömishäiriöliitto - SYLI ry:n keskustelufoorumi

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Moderoinnista
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    SYLI-keskustelupalstat Foorumin päävalikko -> Ylläpitäjän tiedotteet, ohjeet ja palstan säännöt
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vieras

LähetäLähetetty: 25.04.2005, 14:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Anonymous kirjoitti:

Mutta tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, ja tarkoitan sitä yleisesti.

Yleisesti =en tarkoita ketään yksittäistä käyttäjää.
Takaisin alkuun
Ai

LähetäLähetetty: 25.04.2005, 14:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä en kiistä sitä, etteikö olisi toimivaa, että moderaatti olisi tasainen, aina nätisti käyttäytyvä ihminen. Siinä on luonnollisesti paljon etuja (ja paljon paineita Wink ).

Olen vain nähnyt evidenssiä siitä, että muutkin mahdollisuudet toimivat, ja että foorumia ei suinkaan aina välttämättä kaada räväkkä moderaattori/räväkkä admin, jos valtaa ei käytetä väärin. Joillakin palstoilla se on hyvin toimivaa, ja myös hyvin hauskaa, myös rivikäyttäjän mielestä.

Ja siis puhun sh/mielenterveysfoorumeista, joissa käsitellään herkkiäkin asioita.
Everything you left over

--- Robbie Williams: Advertising Space ---
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
sarabear

LähetäLähetetty: 25.04.2005, 17:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen itse myös sitä mieltä, että mode ei osallistu riitelyyn tai nimittele ketään, koskaan. Asiat voidaan hoitaa muuten kuin tahallisesti solvaamalla. Mielipiteitä modella saa ja pitääkin olla tietenkin.

Ja kyllä "räväkkä" saa olla. Räväkän ei tarvitse tarkoittaa "epäkohtelias, ilkeä" tms. Räväkkä voi olla myös hyvätapainen ihminen.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
geek

LähetäLähetetty: 25.04.2005, 20:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Muissa aiheissa voi toimia eri tavoilla. Mun tyohon liittyvilla aloilla se EI toimi, eli jos adminit tai modet menee henkilokohtaisiin sotiin, solvimisiin jne, niin yleensa porukat lahtee. Ja en ole ensimmaisena lahtevien joukossa joten silti.

Jos joku haluaa jonkun sanasota palstan, niitahan loytyy. Jos sh-aiheisen palstan tarkotus on olla tukena jne, eipa oikein tarvii kuin 1 v--uuntunut mode kommentti, niin se voi aikaansaada paljon. Useamman kayttajan yleensa valittamaan admin kayttajille, tai jos niita ei kiinnosta tai ne eivat viitsi / halua tehda asialle mitaan, silloin kai porukat alkaa miettia miksi ne tulikaan tanne. Ja jos mulla on huono paiva, ei TODELLAKAAN huvita miettimaan miksi minka tahansa foorumin kuka tahansa mod tai admin on v--uuntuneella asenteella vastailemassa juuri sina paivana.
Takaisin alkuun
Ai

LähetäLähetetty: 25.04.2005, 21:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

geek kirjoitti:
Jos sh-aiheisen palstan tarkotus on olla tukena jne, eipa oikein tarvii kuin 1 v--uuntunut mode kommentti, niin se voi aikaansaada paljon.

Mä vain totesin, että mun mielestä se ei ole välttämättä ongelma, ja että sitä ei kaikkialla koeta ongelmaksi. Edes sen tuen puolesta. Just my opinion.
Everything you left over

--- Robbie Williams: Advertising Space ---
Takaisin alkuun
Pikku myy

LähetäLähetetty: 17.01.2007, 03:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitenkäs moderoinnin kanssa kävi? Tästä ketjusta en vastausta löytänyt ja roskaposteja on aika paljon ja ajottain muutakin korjatavaa viesteissä..
ei, sitä ei voi tietää

Kehen sattuu ja kuinka paljon
siitä kysymys enää tässä kai on
Kun on saavuttu siihen pisteeseen
ettei mikään ole varmaa

-Apulanta: Koneeseen kadonnut-
Takaisin alkuun
Palsta-Admin
Site Admin

LähetäLähetetty: 17.01.2007, 17:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pikku myy kirjoitti:
Mitenkäs moderoinnin kanssa kävi? Tästä ketjusta en vastausta löytänyt ja roskaposteja on aika paljon ja ajottain muutakin korjatavaa viesteissä..

Monet palstalaiset eivät halunneet ketään toista palstalaista moderaattoriksi, koska mode näkee IP-numerot, joista voi vetää yhtä sun toista päätelmää. Tämä vähentää yksityisyyden suojaa.

Roskapostia tulee tosiaan tuutin täydeltä (suurin osa öisin). Olen ollut toisessa työssä niin kiinni, etten ole ehtinyt tänne aamuisin siivoamaan (kuten yleensä). Mutta tämä on vain väliaikaista. Ja roskapostit on hyvin helppo nähdä jo aiheesta, joten ei niitä tarvitse mennä klikkaamaan auki.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Pikku myy

LähetäLähetetty: 17.01.2007, 17:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Ok. Kiinnosti vain vastaus, erotan kyllä roskapostit. Wink
ei, sitä ei voi tietää

Kehen sattuu ja kuinka paljon
siitä kysymys enää tässä kai on
Kun on saavuttu siihen pisteeseen
ettei mikään ole varmaa

-Apulanta: Koneeseen kadonnut-
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    SYLI-keskustelupalstat Foorumin päävalikko -> Ylläpitäjän tiedotteet, ohjeet ja palstan säännöt Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Sivu 6 Yht. 6

Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa